دانش آموزان حزب الله حفاظت سنگرهاى دانشگاه و مدارس را فراموش نکنند…

نام  :امیرابوالفضل سپهرى

نام پدر :على‌اصغر

تاریخ‌تولد  :۱۳۴۳/۰۸/۲۶

تاریخ شهادت  :۶۲/۱۱/۲۷

بسم الله الرحمن الرحیم

این وصیت نامه بنده سرتاپا گناه و تقصیر امیر ابوالفضل سپهرى است. امیدوارم که لیاقت پیدا کنم و به شهادت در راه الله نائل شوم و شهادت من مورد قبول حق گردد از شما امت اسلام مى خواهم که براى آمرزش گناهان من دعا کنید تا خداوند از سر تقصیرات من روسیاه درگذرد . از پدر و مادر و کلیه کسانى که بر من حقیر حقى دارند مى خواهم که من را حلال کنند.

سلام مرا به امام روحى له الفدا این نور و روح جامعه اسلام و این فرزند على (ع) و این حسین زمان ما برسانید هرگز او را تنها نگذارید اوامر او را چون وحى منزل بدانید که تا لطف خداوند و رهبرى این امام عزیز نبود انقلاب و اسلام اینطور تداوم نمى یافت و اوست که باعث اعتلاى اسلام و مسلمین شده است.

از دانش آموزان حزب الله مى خواهم که همانطور که سنگرهاى رزم را پر کرده اندحفاظت سنگرهاى دانشگاه و مدارس را فراموش نکنند زیرا همانطور که امام عزیز فرموده اند اگر دانشگاهها اصلاح شوند جامعه اصلاح مى شود بر شماست که دانشگاهها را پر کنید و تخصص هاى مورد نیاز مسلمین را یاد بگیرید تا مسلمین از متخصصین منحرف و غیر متعهد بى نیاز شوند.

پدر عزیزم مبلغى پول و هر چه که دارم به حساب جبهه هاى جنگ واریز کنید تا به مصرف پیروزى اسلام برسد و کتابهاى پزشکى و دانشگاهى مرا به کتابخانه دانشکده بدهید تا دانشجویان مسلمان از آنها استفاده کنند.

از امت اسلام مى خواهم که جبهه ها را پر کنند و حراست از خون شهدا و دستاوردهاى انقلاب را وظیفه خود بدانند .

در خاتمه از اعماق وجودم ازخدا مى خواهم که انشاءالله امام روحى له الفداء تا حضور مولا مهدى (عج ) و حتى در کنار آن حضرت سالم و پایدار بماند.

عهد کردم گر از این ورطه غم جان ببرم                       یکسره سر به در درگه جانان ببرم

پاى کوبان و غزل خوان به دو صد وجد وطرب                خویشتن را به در دوست به قربان ببرم

سینه خویش کنم چاک و گریزان و دوان                       عرض خود را به در آصف دوران ببرم

گر چه ره پر خطر و منزل مقصود بعید                       جان از این بادیه با همت نیکان ببرم

به امید زیارت کربلا و پیروزى

ملتمس دعاى خیر امت اسلام : امیر ابوالفضل سپهرى                                                                                          شادی روح امام و شهدا صلوات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *