من عروسی کرده ام و نام عروس من شهادت است.

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر دین محمد (ص) با کشتن من استوار می ماند ای شمشیرها مرا دریابید.   “سرور شهیدان حسین ابن علی (ع)”

با درود به رهبر کبیر انقلاب امام خمینی و با درود به جانبازان انقلاب این شهیدان زنده تاریخ که با هدیه نمودن عزیزترین اعضای بدن خود نعمت آزادی در پناه اسلام را که سالها از ما دور  شده بود به امت عزیزو غیور ماباز گرداندند.

سخنم را از آموزگار شهادت از سرور آزادگان حسین مظلوم شروع می کنم  حسینی که برای اعتلای اسلام ،خود و هفتاد و دو تن از یاران واصحابش رافدا کرد . اسلام چیست و چگونه است که او این چنین درسی را به تمامی نسلها در تمامی زمانها و مکان ها داده است .او برای رسیدن به خالقش برای رسیدن به معبودش فدا شد و چه زیبا و چه بزرگ ،درسی را از خود به جای گذاشت که این درس سینه به سینه از آن زمان به این زمان رسید و آن پرچم را که آن روز حسین (ع) برداشته بود امروز امام عزیزما مولانا اعظم امام خمینی برداشته است. آن پرچم برافراشته  تا دیگر از ظلم و جور خبری نباشد قیامی بس بزرگ و مقدس است و قیامی است که از خشم توفنده قیام کنند گان آن هیچ ظالم و ستمکاری در امان نیست و شراره آتش و سرخی خون همه ظالمان را از میان خواهد برد و نور الهی را در دلهای مظلومان که بر اثر ظلم ظالمان تیره شده بود می تاباند و در میان همه ما خدا حکومت خواهد کرد.برای نیل به این هدف یعنی ولایت الله احتیاج به بهایی سنگین و ارزشمند داریم .و آن خون است . خونی گرم و سرخ همانند خون حسین که بنیاد ظلم را لرزاند.ما می رویم تا این خون را بدهیم ما می رویم تا با نثار خون خود اسلام را زنده نگهداریم می رویم تا حماسه کربلا را تکرار کنیم و می رویم تا امام عزیز تنها نماند و بنیاد جور را برچینیم.خون را می دهیم تا نهال انقلاب برپا شود و آنقدر رشد کند تا به انقلاب منجی عالم، خلیفه خدا در روی زمین امام زمان ارواحنا له فدا متصل گردد.

اطیعوالله و اطیعوا ارسول و اولی الامر منکم

اگرمی خواهید که سعادتمند بوده و از مقربان در گاه احدیت شوید آیه فوق برای شماست .اطاعت از ولی امر که در حال حاضر امام خمینی است. مساوت با سعادت است و یعنی یاری خدا. یاری ولی خدا یاری خدا وند است و هر که یار خداوند سبحان باشد خداوند  نیز یار او خواهد بود.

ان تنفروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

هر کس یار خدا باشد یعنی اوامر او را کاملا اطاعت کند خداهم یار او خواهد بود و او را ثابت قدم و موفق می دارد        ( قرآن کریم  )                                                                        بله عزیزانم یاور خدا باشید و همانطور که گفتم یاری خدا یعنی اطاعت اوامر او و اطاعت امر خدا چیزی جز ولایت فقیه نیست تا آنجا که قدرت در بدن و خون در رگ دارید از ولایت فقیه پیروی و حامی آن باشید. امام را تنها نگذارید در همه مراسم مذهبی سیاسی شرکت کنید. برای امام  دعا کنید برای امام  دعا کنید.

پدر و مادر عزیزم براداران عزیزو خواهران عزیز سخن من با شما آن است که شهادت مرگی است که هر فرد با ایمان و معتقد خود انتخاب میکندو نهایت آرزوی اوست که با خون خودحقانیت الله واسلام راشهادت دهد چه سعادتی از این بالاتر که انسان به سوی خدا پر بکشد و پرواز کنید. آیا شما سعادتی و لذتی از این بالاتر و بهتر سراغ دارید؟در مرگ من تا می توانید شادی کنید خانه را همانند زمانی که عروس می گیرند آذین بندی کنید جشن بگیرید زیرا که من عروسی کرده ام و نام عروس من شهادت. من و او در حجله سنگر با بارش نقل سرب وصلتمان را جشن میگیرم و او را در آغوش می فشارم و به آرزوی دیرینه ام می رسم. و آن لحظه چه لحظه بزرگ و غرور آفرینی است در مرگ من با گریه خود دشمنان را شاد نگردانید. آنچنان شادی کنید که دشمن گریان شود.

فرزند و برادر کوچک شما عبدالحسین رضوی _ پادگان مریوان

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار  از عمر ما بکاه و به عمر او بیفزا      ۶۱/۸/۲۴                            {شادی روح امام و شهدا صلوات}

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *