مبادا برداشتهای اشتباه از دوستیها و رفاقتها مانع از انجام وظایف گردد.

پیام شهید سید احمد برقعی

تاریخ تولد: ۴۳/۱۰/۱۴

تاریخ شهادت: ۶۴/۱۱/۳۰

محل شهادت: فاو

عملیات: والفجر ۸

بنام یکتا معبودم و خالقم و پروردگارم:

پروردگارا به ارادتت سوگند که کوچکتر از آنم که ستایشت کنم ولب به حمدت باز کنم،اما امیدوارم که همین ستایش وحمدت راه رستگاریم باشد.به خاطر اشتباهاتم اگر قصد کنی که مرا به سرنوشتی دچارسازی که از کرم تو دور باشد، فریاد خواهم زد،چاره ای جز این ندارم چون میدانم شکرگزار نبودم ولی این راه برایم باقیمانده است که التماس کنم.

بارالها تو میدانی که اگر گناه و خطایی از من سرزده است نه به معنی مخالفت تو بوده است بلکه از روی نادانی من بوده است میدانم که هیچکس را یارای فرارازحیطه حکومت نیست. بنابراین همانند یک بنده حقیر و محزون فقط به خودت پناه می آورم .خدایا شنیدم که فرمودی: بنده من ،تو مرا طاعت کن تا تورا همانند خودم قرار دهم، من میگویم بشو میشود و بنده ام بگوید بشو میشود… اما پروردگارم این در گرو اخلاص درعمل است،این در گرو الهی شدن است نه اینکه هر بار توبه کنم و لحظاتی بعد توبه را بشکنم.خدایا چشم امیدم به توست دعایم شب و روز این است که در عملم اخلاص باشد و بتوانم لحظه لحظه عمرم را از ریا پاک کنم.

برادرانم شما را به تقوای الهی وثبات قدم،جلوگیری از تصمیم گیریهای عجولانه،جلوگیری شدید از ارتکاب به غیبت ،دروغ و تهمت ،رها نکردن دعاها و مجامع روحانی و عارفانه دعوت میکنم.

شاید حقیر در این مدتها نتوانسته باشم آنطور که باید وظیفه‌ام را در قبال شما عزیزان انجام دهم چه تذکر دادن و چه ایجاد زمینه پذیرفتن و تذکر به خودم ولی شما را شدیداً به رعایت اصل امر به معروف و نهی از منکر توصیه می کنم مبادا برداشتهای اشتباه از دوستیها و رفاقتها مانع از انجام وظایف گردد.

برادران سعی کنید در کارها عواطف را کنار گذاشته و با جدیت به انجام وظایف بپردازیم. برادران سعی کنید مصداق (المومن حزنه فی قلبه و بشره فی وجهه) باشید.  اگردر جمع گروهی هستید که روحهای لطیفی دارند سعی کنید با جدیت و رعایت اصول اخلاقی با آنها رفتار شود.

برادرانم شما را از تکروی ها وخودرایی ها برحذر می‌دارم همواره «امرهم شوری بینهم» را مد نظر داشته باشید برادرانم از علائق مواظبت کنید مبادا علاقه‌ها انسان را از انجام وظیفه باز دارد.

برادرانی که در جمعمان مجروح و معلول انقلاب کبیر اسلامیند انشاءلله به بزرگواریشان حلالم می‌کنند.شما عزیزان حق زیادی به گردن ما دارین که حتی یک درصد از آن را هم ادا نکرده‌ایم.

عزیزان وقتی فکر می‌کنم که آیا چند درصد از نمازهایمان برای خداست و چقدر در این نمازها توجه داریم و خود را به خدا می‌سپاریم برخود می‌لرزم،بارها گفته ام که خداوند متعال در این معامله فایده ای نمی کند اما چه باک که خودش میفرماید:ای بنده من قسم به حقی که به گردن من داری تو را بسیار دوست دارم…

خدایا بر من ببخش این جسارتها را، ولی نمیدانم باید با چه زبانی بگویم در فکر این هستم که اگر بخواهی بر من نظر لطف کنی و مرا به آرزویم برسانی آیا ظرفیتش را دارم یا نه ؟فقط خود را به تو می‌سپارم و اراده‌ات را بر تصمیم خود حاکم می‌دانم..

                                                                                                                                                           شادی روح امام و شهدا صلوات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *