در تمام حالات ، در شادی ها و ناراحتی ها به یاد خدا باشید…

نام  : حسین رنجه

نام پدر : تقى

تاریخ‌تولد : ۱۳۴۷/۰۲/۱۴

تاریخ شهادت : ۱۳۶۸/۱۰/۰۴

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین امنو ا و هاجروا و جاهدوا فى سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله اولئک هم الفائزون .

آنان که ایمان آوردند و هجرت کردند و جهاد کردند در راه خدا با مالها و جانهاى خود بهترین درجه را نزد خدا دارند و آنان رستگارانند .سوره توبه آیه ۱۹

با سلام بر آقا امام زمان و درود و سلام بر نایب بر حقش امام خمینى ،امام عزیزى که ما را از دنیایى که غرق در گناه و معاصى بودیم نجات داد و نگذاشت که ما  در دنیاى مادى و فانى غرق شویم. درود خدا بر شما ملتى که اماممان مى فرماید از صدر اسلام تا کنون چنین ملتى وجود نداشته است و همچون اهل کوفه نبودید که امامتان را تنها بگذارید.

اگر چه جاى وصیتى باقى نمانده است .وصیتها را شهدا  با خونشان با عملشان به ما آموختند اصلا ما درس چگونه بودن در این دنیا درس آزادگى درس مردانگى و چگونه زیستن در این دنیا را از مولایمان آقا ابى عبدالله آموختیم .اما از آنجایى که بر ما وظیفه است چند کلمه اى خدمتان عرض مى کنم وصیت من برشما ملت آگاه و غیور و شهید پرور ایران سفارش به تقوا و تهذیب نفس است فقط یک لحظه از یاد خدا غافل نشوید ما هر چه داریم از اوست .

این تقوا و عشق به الله و مولا آقا ابى عبدالله بود که برادران با تجهیزات و امکانات کم در مقابل تمامى تجهیزات و سلاحهاى دشمن بایستند این خدا بود که ما را پیروز کرد وگرنه ما وسیله بودیم هر چه خواستید از او بخواهید در خانه او همیشه باز است چرا وقتى که مشکلى براى شما پیش مى آید به یاد خدا مى افتید؟! در تمام حالات در شادیها و ناراحتیها به یاد او باشید وقتى شما به یاد خدا باشید خدا هم به یاد شماست .

برادر و خواهر همیشه طورى در این دنیا زندگى کن که آمادگى براى رفتن را داشته باشى توشه براى آخرت داشته باشى که در آن دنیا در مقابل خدا در مقابل انبیا در مقابل آقا ابى عبدالله و شهدا روسیاه نباشید .هر نفسى که ما مى کشیم امکان برگشت آن وجود ندارد پس چرا اینقدر معصیت خدا را مى کنیدهر وقت خواستید گناه بکنید به یاد مرگ و شب اول قبر بیفتید .پس وصیت این حقیر به شما سفارش به تقوا و تهذیب نفس است.اگر بر شما فشارى وارد شد به یاد آقا ابى عبدالله و مظلومیت او در کربلا بیفتید بعد مصیبتهاى ما در مقابل مصیبتهاى کربلا هیچ مى شود .

وآخرین مطلبم به شما امت حزب الله این است که امام را تنها نگذارید و از روحانیت جدا نشوید (روحانیت در خط امام ) چون اگر روحانیت نبودند الان ما از اسلام خبرى نداشتیم.در پایان ازدوستان و آشنایان که این حقیر را مى شناختند حلالیت مى خواهم و مى خواهم که مرا به بزرگوارى خودتان ببخشید . خداحافظ التماس دعا به امید پیروزى رزمندگان اسلام و زیارت کربلا .

الحقیر حسین رنجه  ۱۳۶۵/۱۰/۰۳

                                                                                                                                         شادی روح امام و شهدا صلوات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *