گمشده خود را در برقرارى‌ این نظام و حکومت مى‌دیدم …

نام  :خسروارژنگى‌مهربان

نام پدر :احمد

تاریخ‌تولد  :۱۳۴۰/۱۰/۰۶

تاریخ شهادت  :۱۳۶۱/۰۱/۰۲

بسمه تعالى

وقاتلوا فى سبیل الله و اعملوا ان الله  سمیع علیم

و جهاد کنید در راه خدا و بدانید که خداوند به گفتار و کردار شما شنوا و داناست.

سلام بر رهبر کبیر انقلاب اسلامى، یاور محرومان و مستضعفین جهان. سلام بر شهیدان راه حق که با خون خود نهال انقلاب را آبیارى کردند. سلام بر امت قهرمان که هستى و نیستى خود را فداى انقلاب اسلامى و اهداف آن کرده ومى‌کنند.

اى کسانیکه وصیت نامه مرا مى‌خوانید، من به حکم وظیفه شرعى و عرفى چون در این لحظه از زمان اسلام ومملکت اسلامیم را که به گفته امام همان سرزمین خدا و رسول الله است در خطر دیدم و گمشده خود را در برقرارى‌ این نظام و حکومت مى‌دیدم به جبهه‌هاى جنگ آمدم و اکنون که به لطف خداوند بزرگ در سنگر حق علیه باطل قرارگرفته‌ام از درگاه با عظمتش مى‌خواهم که در راه او و براى او در مسیر او گام برداشته و از وابستگى به دنیا و مسائل دنیوى و مادى بپرهیزم. اى رهروان حق و حقیقت بدانید که زاغه نشینان سنگرها را محکم نگه داشته‌اند و تا پیروزی اسلام بر کفر و گرفتن انتقام فرزندان را از آمریکا و نوکرانش جبهه‌ها را ترک نخواهند کرد.

پدر و مادر و برادران و خواهران عزیزم از همه شما حلالى مى‌خواهم و تقاضا دارم که وابسته به قدرت لایزال خداوندباشید هیچگاه او را فراموش نکنید.دینتان را محکم نگه دارید. در نماز خواندن سستى نکنید. همیشه سعى کنید که شرافتمندانه زندگى کنید. اسیر و برده‌زندگى نباشید. همیشه بفکر پیروزى انقلاب اسلامى و نجات محرومان باشید. یاور خمینى باشید زیرا که او یاورمستضعفان و محرومان است.

جبهه دزفول           ۱۳۶۰/۱۲/۲۶                                                                                                          شادی روح امام و شهدا صلوات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *